Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Mogelijk vindt u het antwoord hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga naar de pagina Inloggen en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en klik op 'Herstel wachtwoord'. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Met deze link kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe kan ik inloggen?

Om in te loggen ga je naar de pagina Inloggen. Hier vul je je e-mailadres en wachtwoord in (wat je hebt ingevuld tijdens de registratie van het account). Je kunt alleen inloggen als je al een account hebt aangemaakt, oftewel jezelf hebt geregistreerd.

Hoe kan ik mij registreren?

Door jezelf te registeren, maak je een account aan. Klik vanuit de homepage op 'Bedrijven' en kies daar het bedrijf waarvoor je een poort- of veiligheidsinstructie wilt maken. Wanneer je vervolgens in de bedrijfsomgeving bent, klik je rechtsboven op Inloggen. Onder het inlogscherm kun je op de link 'Klik hier om te registeren' klikken om in het registratieformulier terecht te komen en de registratie te starten en af te ronden. Na registratie kun je met je gebruikersnaam (e-mailadres) en zelf aangemaakte wachtwoord inloggen in het inlogformulier en de gewenste poort- of veiligheidsinstructie kiezen.

Moet ik een programma of app installeren om de instructie te kunnen volgen?

Nee, de webapplicatie is responsive en volledig te gebruiken vanuit iedere moderne browser (Chrome, Firefox, Safari, Edge). Internet Explorer 11 (IE11) wordt niet meer ondersteund, sinds 1 januari 2020 bieden wij ook geen technische support meer aan IE 11-gebruikers. De poort- en veiligheidsinstructies kunnen worden gemaakt op een pc, laptop, tablet en smartphone.

Heeft u een vraag?

Vul onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met u op. U kunt ook direct contact opnemen met Ferdinand Gildemacher.

img-001.png